Ensimmäinen EO kisapäivä

Sateen ropinaan herääminen ei ikinä ole kovin siistiä herätä. Tänään kuitenkin oli. Tiedossa oli taas huippupäivä maailman yhdessä hienoimmista frisbeegolf kilpailuista. Sadetta ja ukkosta oli aamusta aina n. klo 14 asti. Mun lähtö myöhästyi yli tunnilla, mutta sateeseen oli lähdettävä. Ensimmäiset viisi väylää pelasin paariin. Olo oli erittäin rento ja usko oli kova. Sade lakkasi melkein kokonaan, ja laitoin jo sateenvarjon kiinni väylän 6 tiillä. Väylät kuusi, seitsemän ja kahdeksan olivat hyviä minulle ja otin kaikilta näiltä birdiet. Olin tuloksessa kolme alle kahdeksan väylän jälkeen. Oli hyvä lähteä jatkamaan peliä. Peli kulki mukavasti koko ajan ja väylät 9- 17 pelasin 5 alle. Olin siinä vaiheessa 8 alle paarin kun oli vielä yksi väylä jäljellä. Avaus viimeisellä väylällä näytti täydelliseltä. Heitin mielestäni hiljaa mutta avaus painui hyvän tuulen ansiosta taka ob:lle. Kolmas heitto 6 metriin ja putti alarautaan. Olisi ollut bogeyfree kierros mutta viimeiselle väylälle se tuli. Ei voinut olla kuitenkaan pettynyt. Peli kulki rauhallisesti ja varmasti läpi kierroksen. Huomenna pääsee starttamaan kakkos poolista Nathan Dossin, David Feldbergin ja Paul McBethin kanssa. Taakse pystyin jättämään kuitenkin mm. Locastron, Schusterickin ja Jenkinsin. Noi nimet kertoo siitä että kierros mun kohdalta oli hyvä startti, mutta ei kuitenkan niin hyvä etteikö siitä vois parantaa. Huomenna samanlaista tulosta peruspelillä. Hyviä kirittäjiä poolissa ainakin on joten jos niitten perässä pysyy niin voi sanoo et on tehnyt jotain asioita oikein. Katsotaan siis huomenna.

Kiitos lukioille !

Sippou