Hyvillä fiiliksillä finaalipäivään

Toinen kisapäivä käyty mukavassa kelissä. Tänään heitettiin kaksi kierrosta Meri- Toppilaa. Ensimmäinen kierros alkoi mukavasti ja olin ensimmäisten kymmenen väylän jälkeen 4 alle kunnes otin ensimmäisen bogeyn. Putti toimi taas ihan kohtuullisesti, vaikka tulikin missattua yksi n. 5 metrinen putti. Kierros oli muuten hyvä, mutta tuplabogey 17 jäi mieleen ja viimeisen väylän bogey ykkösväylältä, vaikka olin avauksella kahdeksassa metrissä. Kovin hyviä tuloksia ei tullut muillakaan joten 58 oli ihan kohtuullinen.
Päivän toinen kierros erinomaisessa kelissä lähti heti alusta asti paljon paremmin kulkemaan mitä päivän ensimmäinen kierros. Aloitin kakkosväylältä ja olin väylällä 8 viisi alle radan ihannetuloksen. Hetken kuluttua hieman huonon tuurin saattelemana tuli bogey mutta sain koottua itseni hyvin ja otin heti pari birdietä sen perään. Lopulta otin vielä kaksi bogeytä ja muutaman birdien. Lopputulokseksi tuli hyvä 54 eli 7 alle paarin. Putti kulki erinomaisesti mutta helppoja heittoja tuli mokailtua. Niille ei kuitenkaan enää mitään voi joten täytyy tyytyä kolmanteen sijaan kolmen heiton päässä kärjestä. Olen melko tyytyväinen tähän astiseen peliin. Huomenna pääsee pelaamaan kärkiryhmässä, ja ottamaan kiinni Pasi Kovua kärjessä kolmen heiton päässä. Toisena on Joonas Hynönen heiton edellä muo ja Parviainen ja Erno on mun kanssa tasoissa. Kyllä se Suomenmestaruus tulee joten ei muuta kuin huomenna sitä metsästämään !

Sippou